Téli esküvő fotózás volt terítéken Budapesten
Melyet egy február ötödikei napra tettünk és hamisítatlan hideg fogadott, de szerencsére ragyogó napsütéssel tompítva. Hősiesen dacoltunk az elemekkel, mármint nem én, hanem a jegyespár. A végén azért összehoztunk egy egészen vidám képanyagot, erről a nem mindennapi budapesti esküvő fotózásról bővebben itt találsz leírást.​​​​​​​

Kreatív esküvő fotózás télen a Budai Várban

Egész délután jegyesfotóztunk a Dunaparton
Mivel a jegyespár fővárosi illetőségű volt, itt ismerkedtek meg, és itt is kívántak összeházasodni, ezért logikusnak tűnt a Budapest, mint jegyesfotózás helyszín. A rengeteg fényképpel tarkított teljes jegyesfotó sztorit itt olvashatod.

Jegyesfotózás a Dunaparton Budapesten és Dunakeszin

A Hotel História Malomkert fejedelmi helyszínt adott az esküvőnek
Veszprémben, melyet tök véletlenül a születésnapomra szerveztek. Mivel egy kedves ismerős ajánlott be régebbi fotós munkáimból kifolyólag, és még télen, tehát kellőképpen "időben" történt a foglalás, és rokonszenvesek voltak a felkérők, azonnal igent mondtam. Ha tovább is érdekel, hogy milyen esküvői fényképek készültek a királynék városában, folytasd az olvasást!

Esküvő fotózás Veszprémben a Hotel História Malomkertben

Ha természetes környezetet kerestek az esküvő előtti jegyesfotózáshoz
Akkor irány a Balatonpart, irány a Tihanyi-félsziget és irány az oly szeretett Sajkod! Mindig megihlet, szóval firkáltam egy meglepő fényképekkel tarkított blog bejegyzést a strandolásba torkollt jegyesfotózásról.

Jegyesfotózás a Balatonparton Tihany-Sajkod strandján vizibiciklivel

Esküvő előtti jegyesfotózás Veszprémben
Mely során kimaxoltuk a szülővárosban is a fotós sétánkat. Fontos momentum, hogy a néhány héttel ez után következett esküvői rendezvény is itt kapott helyet Veszprémben, a Hotel História Malomkert esküvőkre is specializálódott vendéglátásával. Részletes beszámolóhoz és rengeteg vidám jegyesfotóhoz katt ide.

Jegyesfotózás Veszprémben a Vár környékén

Esküvő előtti jegyesfotózás Budapesten
Az esküvő Veszprémben volt, azonban az egyik jegyesfotózást Budapestre, a Várba szerveztük, a másikat pedig a Balatonpartra és Veszprémbe. A budapesti jegyesfotózás további részletei itt vannak.

Esküvő és jegyesfotózás a Budai Várban Budapesten

Miért imádok esküvőt fotózni a Balatonon?
Létezik rövid és hosszú válasz is. A rövid válasz: ide születtem és itt kezdtem el a fotózást. Hosszú válaszért nyisd meg ezt a blog bejegyzést.

A balatonakarattyai téli és tavaszi naplementés hangulatok is ideálisak esküvő vagy jegyesfotózásra

Esküvő fotózás a Veszprém melletti Bándon, a Kakukk vendéglő panzióban
Nem először és nem is utoljára jártam itt egy remek esküvőt megörökíteni. Az első alkalom még 1995-ben volt és Nikon D70 kamerát használtam, a mostaninál Nikon Z5 vázakat és Nikkor Z objektíveket vittem magammal. De nem is a technika a legfontosabb, hanem maga a világraszóló élmény, amelyen a menyasszony és vőlegény összeköti az életét. Tovább is van, mondjam még?

Esküvő fotózása Bándon a Kakukk vendéglő panzióban

Naplementés jegyesfotózás Nagyvázsony Nemesleányfalu határában
Az úgy volt, hogy egy óriási vihar jött közbe a jegyesfotózásra megbeszélt napon. Aznap koraeste a lovardában volt a találkozó a menyasszony lovának állandó szálláshelyén. Még lógott az eső, amikor megérkeztem, majdnem el is napoltuk az eseményt. Ekkor váratlan dolog történt. Olvass tovább, ha érdekel, volt-e végül jegyesfotózás.

Jegyesfotózás a Nagyvázsony melletti Nemesleányfalu határában

Ingatlan fotózás Budapest belvárosában
Mindössze egy órás munka volt ennek a kis csinos belpesti ingatlannak a lefotózása. Arról, hogy milyen megbízási díjjal vállalom hasonló lakásfotók elkészítését, milyen határidőkkel és milyen felbontásban és minőségben, olvass tovább.

Ingatlan fotózás Budapesten a belvárosban a Hold utcában - Airbnb marketing fotózás

Esküvő fotózás Nemesvitán a Káli-medencében
Ez az epizód gyakorlatilag az előző jegyesfotózás blogbejegyzés folytatása, melyben végigmegyünk az esküvő napján. Az esküvő Nemesvita egy csodálatos telkén volt, ami egy óriási szabadidő komplexum és lovasudvar egyben. A Káli-medence e vadregényes részén zajlott az egész esküvői ceremónia, részemről pedig az összes rendezvény és lakodalom fényképezése. További részlet az esküvő fotózásáról.

Esküvő fortózás Nemesvita településen a Káli-medencében, a Balatonparton

Jegyesfotózás a Balatonparton a Tihanyi-félszigeten a Belső tónál
A nyáron egybekelni készülő veszprémi jegyespárral a szülővárosához közeli helyet kerestünk és találtunk az esküvő előtti jegyesfotózáshoz. Egy tavaszi napon ellátogattunk hát a festői Tihany-félszigetre, azon belül is a Belső-tó partjára. A történet folytatásához kövess tovább!

Tihanyi jegyesfotózás fényképei: Belső-tó, Sajkod, Aszófő, Balatonfüred

Esküvő fotózás Budapest Balatonpart Káli-medence Veszprém
Szeretettel várom a házasságkötést tervező párok jelentkezését!
jegyesfotózás | készülődés, öltözködés | polgári esküvői ceremónia | templomi szertartás | kreatív páros fotózás | csoportképek | csokordobás |vacsora, lakodalom, buli
További esküvő fotózás infókért kattints ide​​​​​​​!

Esküvő fotózás országszerte, pl. Budapest Veszprém Balaton Káli-medence Zánka

Budapesti tavaszi fesztivál sétálós fotókkal
Egy tavaszi város fotózás csináltam Budapesten a Gellért-hegy környékén. A jelszó itt nem igazán Budapest "street photography", hiszen inkább hegyet másztam és távolról kémleltem a várost. Olvass tovább a fővárosi fényképezés kalandomról.

A Gellért-hegyről fotóztam, ahogy a jóöreg 47-es villamos átszeli a Szabadság hidat Budapesten